מה הדגשים שיש לבדוק כאשר בוחרים עורך דין גירושין הממומן על-ידי המדינה

גירושין הינם חוויה מאוד לא קלה המצריכה לא מעט תעצומות נפש וכוחות על מנת לעבור את התהליך בשקט נפשי וללא תשישות אנרגטית. כל תהליך של פרידה אינו תהליך כלל ומצריך הכנה מראש וכמו כן, סיוע של עורך דין המתמצה בתחום הספציפי. ישנם אשר ידם אינה משגת לשכור את שירותיו של עורך דין לצורך תהליך הגירושין והתהליך המשפטי. במקרים כאלה קובע חוק הסיוע המשפטי התקף מאז שנת 1972 כי אלו אשר ידם אינה משגת לשכור את שירותיו של עורך דין מקצועי יכולים ליהנות משירותים מקצועיים של עורך דין מטעם המדינה.

הגופים המעניקים שירותים של עורך דין גירושין מטעם המדינה ממוקמים בארבעה מוקדים: תל אביב, ירושלים, חיפה ובאר שבע. כל אחד מהמוקדים מעניק שירות באזור בו הוא פעיל ומאפשר לתושבים לעבור את התהליך בסיוע משפטי. על מנת להגיש בקשה לסיוע משפטי יש לשלוח טופס מיוחד ללשכה לסיוע משפטי. ישנם לא מעט עורכי דין המציעים את שירותיהם בתחום המשפטים בארץ בכלל ובתחום הגירושין בפרט. למה חשוב להתייחס בבחירת עורך דין מטעם המדינה?

מוניטין

מוניטין הינו כלי משמעותי לבחירת אנשי מקצוע מכל תחום שהוא. גם כאשר מדובר בבחירת עורך דין, חשוב לייחס משמעות למוניטין שצבר האדם בשנות תפקידו ובתפקידים האחרים שביצע. אמנם לא מדובר בשוק הפרטי אלא הציבורי, אולם גם בשוק זה לא קל לשרוד ורבים פורשים לפתיחת משרד פרטי. לפיכך, בבחירת עורך דין לענייני משפחה הממונה מטעם המדינה חשוב להתייחס לפסקי דין קודמים שבהם היה מעורב ולהצלחות שצבר בדרך.

התמחות בתחום ספציפי

ישנם לא מעט עורכי דין בתחום הציבורי המנצלים את חוסר הידע של הקהל הרחב ומציגים את עצמם כבעלי ידע וניסיון בתחום המשפחה, כאשר למעשה הם מתמחים בכמה תחומים בו זמנית ואינם בקיאים בתחום המשפחה מספיק על מנת לייצג אתכם כהלכה במשך המשפט. וודאו כי עורך הדין שבחרתם אכן בעל התמחות והבנה בתחומים הרלוונטיים ויכול להציע לכם את הליווי המשפטי והסיוע המלא לכל אורך הדרך, בצורה המקצועית והמקיפה ביותר.

עורך דין אחד לאורך כל הדרך

לא אחת מגיעים מיוצגים לעורך דין אליו נשלחו, כאשר תקופה קצרה לאחר מכן הם מועברים לייצוגו של עורך דין אחר בשל אי אילו סיבות. מעבר תפקיד, מעבר איזור או כל סיבה אחרת יכולים להביא את המיוצג להיפגש ללא כל הודעה מראש ובאופן פתאומי לחלוטין – עם עורך דין שלא הכיר. החלפה זו פוגעת בתהליך. וודאו כי עורך הדין שלכם ילווה אתכם לאורך כל הדרך.

אם אתם מחפשים עורך דין בפתח תקווה לחצו על הקישור.