משרד עורך דין לענייני עבודה

משרד עורך דין לענייני עבודה מעניק לכם שירות של ייעוץ וייצוג משפטי בעת הצורך ובכל הנוגע לענייני עבודה, וזה כולל יחסי עובד-מעביד, זכויות וחובות של עובדים זרים ומעסיקים שלהם, תאונות עבודה ועוד.

משרד עורכי דין שי קרבצקי מציע לכם שורה של עורכי דין מתחום דיני עבודה. המשרד שלנו מציע לכם ייעוץ וליווי משפטי בעת הצורך בכל הדילמות שלכם הנוגעות לענייני עבודה. אם אתם רוצים לדעת מה המעסיק שלכם חייב לכם, איך לפעול כאשר אתם לא מקבלים תנאים סוציאליים, מה החובות שלכם כאשר אתם מעסיקים עובדים זרים ומה קורה כאשר שהותם של העובדים הזרים בארץ נמצאת בסכנה, ועוד.

אם כן, משרד עורך דין לענייני עבודה הוא המקום שבו תוכלו לקבל את כל המידע הנחוץ לכם, בין אם אתם העובדים ובין אם אתם המעסיקים. ייעוץ מקצועי בעניינים אלו הוא קריטי בשל הנוקשות והקשיחות של בתי הדין לעבודה. על כן, אם יש לכם דילמה ואינכם יודעים מהי הדרך הנכונה לפעול במקרה שלכם, חשוב שתפנו למשרד עורכי דין שתחום העיסוק שלו הוא דיני עבודה.

דיני עבודה – תחום מורכב

דיני עבודה הם תחום מורכב מאוד. יש היום שלל חוקים והוראות שעורכי דין צריכים להכיר ולדעת על מנת לתת את הייעוץ המשפטי הנכון והמדויק ללקוחות שלהם. עורך דין שאינו מתמחה בדיני עבודה לא יוכל לספק את הייעוץ הנדרש וכמעט תמיד ייתן עצות על סמך השערות ולא ידע או יבין החוקים השונים. משום כך, בכל בעיה או דילמה חשוב לגשת אל משרד עורך דין לענייני עבודה שעוסק בתחום זה באופן ספציפי.

באילו נושאים ניתן לטפל?

במשרד שלנו אנו מציעים ייעוץ משפטי ובעת הצורך גם ייצוג אל מול הערכאות המשפטיות בכל עניין שנוגע לזכויות עובדים (גם עובדים זרים), הסכמי עבודה, זכויות נשים במקום העבודה, שוויון זכויות בעבודה, ולמעשה כל מה שקשור לסביבת העבודה.

משרד עורך דין לענייני עבודה נועד לעזור לכם בכל בעיה שאתם נתקלים בה, לרבות הטרדה מינית במקום העבודה, פיטורים שלא כדין למשל לאחר מילואים או זמן קצר לפני תום שנת עבודה ראשונה, הרעת תנאים במקום העבודה, תאונות עבודה וכן הלאה.

יש לציין כי תפקידו של משרד עורך דין לענייני עבודה הוא לא רק ייעוץ משפטי ללקוחות – עובדים ומעסיקים כאחד – וגם לא רק ייצוג בהליכים משפטיים; המשרד יכול לייצג אתכם בעת הצורך גם אל מול גופים ממשלתיים כגון מס הכנסה וביטוח לאומי.

משרדי עריכת דין העוסקים בתחום דיני עבודה יכולים לתת לחברות, ארגונים ומעסיקים עצמאיים ייעוץ משפטי באופן שוטף כדי למנוע אי אילו אי הבנות או מקרים חמורים בסביבת העבודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *